Tradice - jistota - spolehlivost
- Jakost dodávek je určena parametry jednotlivých druhů hnědého uhlí podle ČSN 441440 a katalogy pevných paliv.
- Jakostní reklamace zasílá kupující písemně na adresu prodávajícího.
- Prodávající neodpovídá za vady jakosti uhlí, které byly způsobeny po splnění dodávky nebo byly způsobeny neodvratitelnými událostmi.
- Záruční doba pro zjevné vady je 10 dnů od data expedice dle dodacího listu.
- Po převzetí dodávky bezodkladně oznámí kupující prodávajícímu zjištěné vady jakosti s uvedením návrhu na jejich vypořádání. Dohodnutý způsob vypořádání nemůže kupující měnit bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající je povinen neprodleně sdělit kupujícímu, zda se dostaví k vyřízení reklamace do tří pracovních dnů od jejího nahlášení.
- Kupující, kterému vznikl nárok na slevu z prodejní ceny, není oprávněn požadovat jinou náhradu škody způsobenou jakostí paliva, na kterou se sleva vztahuje.
- Neumožní-li kupující prodávajícímu prověřit jakost reklamovaného paliva,nenese prodávající odpovědnost za reklamované vady.
- Při reklamační činnosti v místě kupujícího je povinen kupující vytvořit prodávajícímu vhodné podmínky k ověření oprávněnosti jakostní reklamace.
- Kupující může disponovat s reklamovanou dodávkou pouze po dohodě s prodávajícím.
- Při oprávněném odmítnutí dodávky na základě zjištěných vad jakosti je prodávající povinen kupujícímu dát neprodleně dispozice, jak má s vadným palivem naložit.
- Náklady na rozhodčí analýzu nese prodávající jen tehdy, byla-li vada jakosti prokázána.
- Prodávající nejpozději do jednoho měsíce od obdržení protokolu o vadách sdělí kupujícímu, jakým způsobem byla reklamace vyřízena.
- Váhové reklamace uplatňuje kupující u dodavatele / prodávajícího/.